...coretan seorang gadis...

Tuesday 6 November 2012

be strong ! chaiyok-2 !! :D

aachuuumm!! aahh.. sorry tibe-2 bersih.. hehe~ by the way aku tak wape sihat la arinim.. deman.. :( .. *buat cdih, jalan x sakit plak* now, aku ada kat u.. nape aku ada kat u belum sampai mase untuk betul-2 masuk u ?? HAHAHA!! biasa la, aku nim kan orang penting.. HAHAHA! *perasan.. takde la, aku pegi meeting untuk discuss pasal annual dinner untuk fakulti.. in the same time, nak pegi jejalan ngan BESTIE aku.. HAKHAK! bukan jejalan sangat pun, dalam teganu je kot.. hehe~ hopefully esok, oke la sikit demam aku nim.. ye la, mana syok jejalan time sakit.. kan-3?? ha... sebab tu nak sembuh cepat..



before that, aku ada pantun nak present.. ha.. dengar tau !pegi zoo jumpa anak landak,
anak landak enak minum susu,
itu petanda mata dah ngantuk,
aku tidow dulu..
HAHAHA!! kalu hancuss tu, sorry ea.. aku nim bukan nya orang sastera pun, memandai jep nim.. apa kaitan la anak landak ngn tidow aku.. @..@

 

 



No comments:

Post a Comment