...coretan seorang gadis...

Tuesday 3 April 2012

so long not to see

Eh , laen x ?? Laen kn ?? Huhu~ Bru je edit . . Entah la , tibe-tibe rse rndu nk bke blog . . Ble dh bke , start la edit yg mne ptut . . In the same time , my prince ask me about blog nie , sbb 2 terpanggil untuk buke. . Since i lame dh x looking up this blog , bnyk story . . Macam2 brlaku . . About me , about us , about friends . . Hm~ bnyk sngt . . I don't have enough time to story . . Biar kn ia mnjdi kngn dlm benaku . . (cewahh !! ayat x leh blah !! Haha!!)

Starting from now , I try to be together with my blog . . Ye la , cuti sem dh start , so x de keje . . Bleh la slalu2 update blog . . Hehe~~
Perkembangan trbru , i bru je have a date with my only one prince . . (:
 2 pn , kelmarin. . Before that , on Saturday , we have an annual dinner . . 
Actually , not OUR annual dinner , but him . .
tmpt die bljr ad buat dinner , so as his special guest . . dia ajk I , sbb 2 bleh jd OUR dinner . . Hehe~
to TATi student , I mntx maaf sngt sbb nyebok you'll pnye dinner . . ^^V
to my beloved prince , thanks for bring me to the best dinner . . (wlaupn mknn kurng sodap !! Haha !!)
i think that's all from me , nnti i update lg. .
hampa , tnggu noh . . cek tulih ap2 tntng cek kt cni . .

check it out !!
muahh!!



No comments:

Post a Comment